Jump to content

aShamed

Users
  • Posts

    855
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

aShamed last won the day on March 8 2017

aShamed had the most liked content!

6 Followers

About aShamed

  • Birthday 01/05/2000

Contact Methods

  • Steam
    ShameOnYou

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country
    Belgium

Recent Profile Visitors

7,798 profile views

aShamed's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

207

Reputation

  1. aShamed

    idk

    i'll check in a bit, thx bb
  2. aShamed

    idk

    no i dont get kicked, i just thought i'd address it since i'm no part of UU anymore, i dropped out of the group and i can't access any hidden pages on the website anymore so i was wondering why i still had the automatic clan tag thing. Someone probably just forgot to delete it
  3. aShamed

    idk

    it resets every time the map changes or i rejoin i ain't no part of uu anymoe hell i haven't even played in a year or so
  4. aShamed

    idk

    Idk if it's a bug or anything but i keep getting the UU clantag thing when i join KEX pls fix
  5. no offense but how can an ex break up with you
  6. poor fella, it's been 7 months now
  7. lol, y'all still noobs at knifing bet i can beat u ez and i haven't played for a year now joking aside, is there an anticamp system now? where has zam gone to lul
  8. Happy birthday Bro <3 have a nice day.

  9. I might be intrested, are you vacbanned on anything, do you have the phone code thing? any security questions?
  10. do you even know/ realise what you're saying?
  11. Jesus fucking christ you must be the dumbest kid ever known to fucking mankind If im not fucking talking to you then just shut the fuck up
  12. when are you gonna learn, DEAD SHIT CANT BE BROUGHT ALIVE AGAIN (unless it's like a living thing ofcourse) & i don't criticize french, it's a beautiful language, but why not post more how should we call it, Global? idea's, Something that apply's to everyone and not just you. I mean it's sooo obvious you're posting this shit only to advance your own rank
  13. who the fuck even eats popcorn with salt on it? how can it be good?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.